Profesjonalnie zaprojektowany blog będzie opłacalną inwestycją

Posiadanie firmowej strony internetowej to jedno, ale warto też pomyśleć nad stworzeniem bloga, gdyż wiąże się z tym szereg wymiernych korzyści. Dobrze zaprojektowany i umiejętnie prowadzony stanie się narzędziem reklamowym, które sprzedaje. Pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć nowych klientów, poznać lepiej wybraną grupę docelową, zwiększyć widoczność w Internecie, pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie i zaprezentować się od jak najlepszej strony.

 

Dlaczego warto zainwestować we własny blog? Jakie płyną korzyści z jego prowadzenia?

Odpowiednio zaprojektowany i prowadzony blog umożliwia budowanie autentyczności, zaufania, pozytywnego wizerunku. Pozwala stać się ekspertem w danej branży, dzięki czemu firma jest postrzegana jako profesjonalna, rzetelna. Oczywiście wymaga to regularnego dodawania wysokiej jakości artykułów, które są ciekawe i wartościowe dla czytelnika. Na ich podstawie firma będzie postrzegana jako specjalista w konkretnej dziedzinie. Z blogiem można zintegrować szereg innych form reklamy, pozyskać nowe leady sprzedażowe. Za jego pomocą można reklamować wszystko, co się oferuje, wyróżnić się na tle konkurencji, dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Blog służy do wzrostu rozpoznawalności, pozyskania nowych klientów, wchodzenia w interakcje z użytkownikami. Jest ważnym elementem content marketingu, narzędziem pozwalającym na nawiązanie długotrwałych relacji ze swoimi klientami. Blogowanie usprawnia również proces pozycjonowania strony, która jest postrzegana przez wyszukiwarkę za użyteczną, przez co promowana. Ułatwia proces zmiany odbiorcy w klienta, co przekłada się na wzrost sprzedaży i zysków. Jeśli firmie zależy na zbudowaniu marki i aspirowaniu na lidera, warto stworzyć własny blog, który ułatwi i przyspieszy osiągnięcie zamierzonego celu.

 

Tworzenie bloga od podstaw – co składa się na ten proces?

W zależności od potrzeb i możliwości klienta może on zdecydować się na indywidualny wygląd bloga lub stworzenie go z już istniejącego szablonu. Zajmiemy się zainstalowaniem go na serwerze, pomożemy wybrać odpowiednią domenę i skonfigurować bloga. Zostaną ustawione odpowiednie widgety, zainstalowane narzędzia analityczne, podpięte profile social media. Zadbamy też o optymalizację SEO, dodanie bloga do wyszukiwarek internetowych i katalogów. Klient może liczyć na fachowe doradztwo i porady odnośnie blogowania. Warto skorzystać z kompleksowej usługi, czyli prowadzenia bloga, co jest niezwykłą wygodą i oszczędnością czasu. Profesjonalnie przygotowany blog stanie się narzędziem do nawiązywania relacji z klientami, kanałem promocyjno-sprzedażowym. Pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji, będzie atrakcyjny graficznie, sprawny technicznie, przejrzysty i czytelny, nowoczesny i responsywny, zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek.

Współpracując z naszą agencją, można liczyć na doradztwo, poczytność bloga, terminowość i rzetelność, indywidualne podejście, gwarancję sprawnego działania, instrukcję obsługi bloga. Pierwszym krokiem jest określenie celu prowadzenia bloga i tematyki, potem trzeba znaleźć godny zaufania serwer do przechowywania plików. Kolejnym etapem będzie wybór systemu zarządzania treścią i jej przygotowanie, zoptymalizowanie bloga. Zajmiemy się zaprojektowaniem wyglądu bloga i wyeksponowaniem kluczowych treści, regularnym dodawaniem wartościowych i poczytnych artykułów, doborem właściwej grafiki, wchodzeniem w interakcje z czytelnikami i budowaniem społeczności. Można mieć pewność co do bezbłędności kodu, przez co blog stanie się przyjazny wyszukiwarkom i wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie.