Identyfikacja wizualna firmy

  • Opis Usługi
  • Działania
  • Elementy usługi

Identyfikacja wizualna to kluczowe oraz podstawowe narzędzie które ma na celu kreowanie wizerunku marki firmy na rynku. To w jaki sposób wyróżnisz się na rynku jest kluczem do sukcesu. Najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej firmy  jest spójność materiałów reklamowych, sloganów reklamowych oraz wdrożonych działań marketingowych.

Utworzenie księgi identyfikacji wizualnej marki.

Księga identyfikacji to nic innego jak opis wraz z rozwiązaniami jakie powinny być wdrożone aby wszystkie elementy w firmie były spójne ze sobą. 

Utworzenie księgi komunikacji werbalnej marki.

W skład księgi komunikacji werbalnej wchodzą między innymi slogany reklamowe, słowa kluczowe, elementy muzyczne które identyfikują firmę, hasła reklamowe itd.

  • Księga znaku (kolorystyka logo do druku oraz do wyświetlania w wersji elektronicznej, zastosowanie logo, krój czcionek, pola ochronne itd.)
  • symbole w tym dekoracje
  • kolorystyka 
  • znakowanie samochodów
  • informacje wizualne (wszelakie tabliczki informacyjne)
  • materiały promocyjne (wizytówki, teczki ofertowe, papiery firmowe, koperty reklamowe, ulotki, billboardy, bannery, flagi itd.)
  • ubiór pracowników
  • wystrój wnętrz
  • identyfikacja werbalna

Aby uzyskać więcej informacji zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na spotkanie.